Σύνδεσμος

Release your mind…

Την έβλεπα καθισμενη με την παρέα της στο στέκι που χρόνια ξόδευα όμορφα τις νύχτες μου.  Μου έκανε τόση εντύπωση το βλέμμα της , σκοτεινιασμένο και θαμπό.. Πάντα μου κινούσε την περιέργεια να ανακαλύψω  γιατί τα βλέφαρά της βαραιναν τα μελί ηλιοστάλαχτα μάτια της.

Την παρακολουθούσα λοιπόν και κάθε φορά εισχωρούσε μέσα μου η ανάγκη μου να της μιλήσω. Η κοπέλα ήταν όμορφη αλλά δεν το ήξερε. Όπως πολύ άνθρωποι δεν το ξέρουν.

Είχε μια αταλαύντευτη  φυσικότητα στις κινήσεις της και μια ηρεμη αύρα που σου άφηνε ένα πέπλο εύχαριστης διάθεσης και ενέργειας.

Της χαμογέλασα. ‘Ηθελα να της προσφέρω κάτ τόσο απλό. Καθημερινά δώρα, που δεν κοστίζουν και μπορείς να τα προσφέρεις στο καθένα. Αυτό είναι τα χαμόγελα, αυτές οι σχηματισμένες καμπύλες των χειλιών σου.

Εκείνη σάστισε για λίγο και ύστερα ανταπέδωσε δειλά.

Φόβος ήταν. Απο αυτούς που κατακλύζει όλο το ανθρώπινο είδος έχοντας ως κατάληξη και τα απλά να φαίνονται περιπλοκα. Τι θα πεί ο κόσμος και τι θα γίνει αν ξεγυμνώσω την αλήθεια που κρύβω μέσα μου χωρίς να δειλιάζω για το αποτέλεσμα.

Είναι και εκείνοι οι λίγοι, οι πληθωρικοί στην εκφραστικότητα τους, που ότι αισθανθούν το απελευθερώνουν. Καταλήγουν παρεξηγίσιμοι και απερίσκεπτοι και δεν ξέρω και εγω τι άλλο απο τους υπόλοιπους ανθρώπους. Κανείς δεν αντιλαμβάνεται πως το παράλογο δεν είναι να εκφράζεσαι αληθινά, αλλά το να φοβάσαι να ζησεις έντονα…

Σκεφτόμουν πάντα πως η ευτυχία μας πηγάζει από τον τρόπο που αποφασίζουμε να αντιλαμβανόμαστε τη ζωή με όλα της τα σκαμπανεβάσματα. Και επιπλέον από την αντίληψη που έχουμε για την ίδια μας την ύπαρξη.

 

 

 

Σχολιάστε

